Adatkezelési szabályok

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

A megjelenített termékek online és személyesen is rendelhetők/megvásárolhatók. A webáruházban a termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban Szolgáltató feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg, minden terméket egyedi cikkszámmal lát el. A termékek adatlapján megjelenített képek megegyeznek a fizikai termékkel.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

A webáruház használata (regisztráció, vásárlás)

 

Felhasználó a regisztrációval elfogadja azt a tényt, hogy az ÁSZF és az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak rá nézve kötelező érvényűek és azok tartalmát megismerte és elfogadta, az adatkezeléshez hozzájárul.

 

Felhasználó a regisztráció-vásárlás során valós adatokat kell, hogy megadjon. Amennyiben pontatlan, vagy más személyhez köthető adatokat adott meg, úgy az elektronikusan megkötött szerződés semmis, a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal, ami ezen hibákból kifolyólag a Felhasználót éri.

 

A pontatlan adatok szállítási késedelmet problémát okozhatnak, melyekért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

 

Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha a Fehasználó bejelentkezési adatait elfelejti (email cím, jelszó). Természetesen az ügyfélszolgálattal érdemes ezekben az esetekben felvenni a kapcsolatot, és kérni a probléma megoldását.

 

Rendelés menete

 

Felhasználó két módon tud vásárolni a webáruházban:

 

  1. Felhasználó közvetlenül megkezdheti a vásárlást, a vásárlás nem igényel regisztrációt.

 

Felhasználó beállítja a termékből megvásárolni kívánt darabszámot

 

Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a “Kosárba” gomb megnyomásával.

 

Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát, amely az oldal fejlécén van feltüntetve (a kurzort vigye a terület fölé).

 

Ha a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, akkor a “vásárlás folytatása” gombot választja, ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a “Fizetés” gombot választja.  Ha a Felhasználó valamelyik, már a kosárba helyezett terméket mégsem kívánja megvenni és azt a kosárból kivenné, úgy a jobb felső sarokban lévő “Kosár” feliratú mező fölé viszi a kurzort és a legördülő listából az “X” jelű gomb megnyomásával törli a tételt a kosárból.

 

A “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után a Felhasználónak meg kell adni a szállítási és a számlázási címet.

 

Ha a Felhasználó előzetesen már állított be számlázási, és szállítási címet, akkor ezeket használja a rendszer, ha ezen adatokban változás történt, akkor ezeket a “Frissítés” gomb megnyomása után tudja változtatni, amennyiben teljesen új címet kíván beállítani, akkor ezt az “Új cím hozzáadása” gomb megnyomásával tudja megtenni.

Ha a szállítási cím és a számlázási cím eltér egymástól, úgy a “A szállítási cím egyben a számlázási cím is.” felirat melletti jelölőnégyzetből ki kell venni a pipát.

Ha előzetesen már több címet is megadott a Felhasználó, akkor ezek között a “A szállítási cím egyben a számlázási cím is.” felirat alatt található legördülő listából ki tudja választani a neki megfelelőt.

 

Felhasználó beállítja a szállítási módot, kiválasztja a felajánlott fizetési módok közül a számára megfelelőt, majd a “Elfogadom és betartom a szolgáltatási feltételeket ” szöveg melletti jelölőnégyzetet kipipálja és a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával jóváhagyja a megrendelést.

 

Felhasználó az alábbi fizetési módok közül választhat

 

  1. Banki utalással: A megrendelt termék/ek árát a vásárló előre, Szolgáltató bankszámlaszámára még a csomag megérkezése előtt átutalja. Ebben az esetben a megrendelés tényéről és a banki utalás adatiról egyaránt üzenetet küldünk a regisztrált email címre.

FONTOS! utalás esetén mindig adja meg a “Várakozás banki átutalásra” tárgyú üzenetben megküldött referenciaszámot az utalás közleményében.

 

  1. Utánvét: A vételár, személyes átvétel esetén készpénzben fizetendő, amire lehetőség van ügyfélszolgálatunkon, ill. házhozsállítás esetén a csomag kiszállítójánál.

 

Felhasználó a vásárlás tényéről minden esetben emailt kap, melyben megtalálja a vásárlás és a szállítás részleteit.

 

Az interneten megadott áruk ára nem tartalmazza a szállítási költség díját!

 

Szállítási feltételek, határidők

 

A Szolgáltató fenntartja annak lehetőségét, hogy a megrendelt árucikkekre vonatkozó megrendelést nem tudja teljesíteni.

 

Ha a Felhasználó a házhoz szállítási lehetőséget választotta, úgy a DPD futárszolgálat általános feltételei az irányadóak. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a kiszállítás teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli.

 

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékekkel vagy az árakkal kapcsolatban, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy el is állhat a szerződéstől.

 

A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót és nyilatkozatot a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, a termék/ek-en, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, és sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A csomag útja, sorsa a csomagcímke alapján a DPD Futárszolgálat weboldalán (https://www.dpd.com/hu) nyomon követhető.

 

Természetesen a már lezárt vásárlást követően, amennyiben a Felhasználónak bármilyen kérdése, vagy észrevétele van, úgy ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségen készéggel segít, továbbá jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

Felhasználónak módja van az adatbeviteli hibák javítására. A megrendelési folyamat lezárása előtt, bármikor vissza tud lépni az előző fázisba, ott javítani tudja a bevitt adatokat.

 

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Ha a visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított maximum 72 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, úgy Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

 

Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, akkor a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül teljesít, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelés pénzügyi teljesítését követően számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést

követően kerülhet sor!

 

Elállás joga

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Felhasználó az előzőeken felül a szerződés megkötésétől (rendelés leadása) a termék átvételéig eltelt időszakban is gyakorolhatja elállási jogát!

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Elállás esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

  1. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  2. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra történő banki utalás fizetési módot alkalmazunk, amennyiben bankszámlával nem rendelkezik, úgy belföldi postautalványon keresztül juttatjuk el részére; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen  többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. Hogyha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Társaság nem köteles megtéríteni.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra, vagy ennek hiányában belföldi postautalványon visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

 

Jótállás, szavatosság

 

Kellékszavatosság

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

Az árucikkek cseréje

 

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségéről megbizonyosodni, és az átvételi elismervényt aláírni.

A Felhasználó az átvéli elismervény aláírásával igazolja, hogy

– a csomag sértetlen;

– a csomag tartalma megegyezik a számlán szereplő tételekkel, azaz hiánytalan;

– a szállítás során a termék nem sérült.

Az eladó a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Ha a megrendelt árucikk esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen javíttatja, vagy más termékre cseréli értékegyeztetéssel. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a vételárát átutalással visszatérítjük Önnek.

A terméket kérjük csak az eredeti csomagolásban (ld. légpárnás boríték, vagy csomagolás) visszaküldeni, és mellékelni írásban a reklamáció okát.

A reklamációt a visszaküldött áru kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül bíráljuk el, a megrendelőt erről írásban – a bolt levelezési rendszerén keresztül – értesítjük.

Nem fogadható el hibás termékre vonatkozó reklamáció abban az esetben, ha pl. az ékszert használták.

 

Panaszkezelés rendje

 

Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak, melyeknek listáját a következő linken keresztül érik el a Felhesználók: Fogyasztóvédelmi hatóságok

 

Szerzői jogok

 

Az szerszam-ok.hu, mint webáruház szerzői jogi műnek minősül. Tilos az szerszam-ok.hu oldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése , más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát oldalának és tevékenységének minden elemére, a domain-neveire, másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire egyaránt.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.00 Ft, illetve szavanként bruttó 10.000 Ft.

A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

Vegyes rendelkezések, vitás ügyek rendezése

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, épp úgy, mintha a jogellenes magatartást maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a jog gyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználónak módja van használni az online vitarandezési platformot ami jogviták rendezésére is használható. A platformot magyar nyelven a következő linken ér el: Online vitarandezési platform . Felhasználónak lehetősége van vitás ügyével a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testülethez is fordulni, melynek elérhetősége: Baranya Megyei Békéltető Testület, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36., info@baranyabekeltetes.hu

 

Felelősség korlátozása

 

A webáruházban való vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Szolgáltató nem vállal semmiféle felelősséget az alábbiakban felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az online áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél – függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az online áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A Felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Kizárólag a Felhasználó/vásárló felelős az online áruházhoz való kapcsolódásáért és az  online áruházban történő vásárlásért.

A Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

A Szolgáltató szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt az általa üzemeltetett online áruházban. A változás az online áruházban történt megjelenés időpontjától lép életbe.

A Szolgáltató szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. A Szolgáltató azonban nem vonható felelősségre semmilyen, az online áruházban harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.

 

Kozármisleny, 2019. december 15.